ΧΥΚ – Χάρτης Υποχρεώσεων Καταναλωτή

shape
1. ΓΕΝΙΚΑ
Η Εταιρεία με την επωνυμία «GM TRANSMED ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ IKE», και το διακριτικό τίτλο «GM TRANSMED», (στο εξής «η Εταιρεία») στα πλαίσια παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς τους πελάτες – καταναλωτές των υπηρεσιών της και με πρωταρχικό στόχο τη σωστή ρύθμιση των σχέσεων της με αυτούς, τηρεί τον παρόντα ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (Χ.Υ.Κ.). Ο παρών Χ.Υ.Κ., με ημερομηνία έναρξης ισχύος την 17.3.2025, εκτός από τη βασική και υπεύθυνη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρονται από την Εταιρεία προς τους πελάτες της, καθορίζει και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις της Εταιρείας προς αυτούς, έτσι ώστε κάθε πελάτης να μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγχει την ποιότητα των παρεχόμενων σ’ αυτόν υπηρεσιών, την αξιοπιστία της Εταιρείας και τέλος να διεκδικεί, στις περιπτώσεις που ευθύνεται η Εταιρεία, την προβλεπόμενη αποζημίωση. Η Εταιρεία επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που είναι αναγκαία προκειμένου να δύναται να παρέχει τις υπηρεσίες της, καθώς επίσης, λαμβάνει τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφαλή επεξεργασία τους σύμφωνα με το υφιστάμενο ρυθμιστικό πλαίσιο περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ήτοι τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679, τη σχετική νομολογία του ΔΕΕ, το ν.4624/2019 και ν.3471/2006, όπως ισχύουν και τις πράξεις (Αποφάσεις, Οδηγίες, Κατευθυντήριες Γραμμές) του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Προστασίας Δεδομένων και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων (εφεξής από κοινού αποκαλούμενα ως «Υφιστάμενη Νομοθεσία»).
2. ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ GM TRANSMED
Η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία με την επωνυμία «GM TRANSMED MON IKE», και με το διακριτικό τίτλο «TRANSMED», ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2022 και παρέχει υπηρεσίες ταχυμεταφορών υλικών με ιδιαίτερες απαιτήσεις (αντιδραστήρια, ραδιοφάρμακα, κλπ) εντός Ελλάδος. Είναι κάτοχος αδείας διακίνησης ραδιενεργών υλικών για τον λόγο αυτό. Από τις αρχές του 2024, η GM TRANSMED είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με Αριθμό Μητρώου: 24-003 για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών υπό καθεστώς ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, σύμφωνα με τον Κανονισμό Γενικών Αδειών Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Επίσης είναι καταχωρισμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ) 163314101000. Έχει τον ΑΦΜ 801787246, Δ.Ο.Υ. ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ.  Βρίσκεται σε διαδικασία πιστοποίησης κατά ISO 9001:2015. Σκοποί της Εταιρείας, όπως ορίζονται στο καταστατικό της, είναι:
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΦΥΣΗΣ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΜΑΤΩΝ
  • ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
  • ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΜΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
  • ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ
  • ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΕΜΑΤΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
  • ΜΕΣΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ
  • ΑΜΟΙΒΗΣ Η ΒΑΣΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΕ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
  • ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ)
  • ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ,
  • ΕΙΔΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ Π.Δ.Κ.Α.
Για την εκπλήρωση του καταστατικού σκοπού της, η Εταιρεία μπορεί να:
  • Συνεργάζεται με οποιονδήποτε τρόπο με ομοειδείς επιχειρήσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού.
  • Αναλαμβάνει και εκτελεί κάθε εμπορική ή άλλη δραστηριότητα καθώς και κάθε δικαιοπραξία ή πράξη, συνδεόμενη άμεσα ή έμμεσα με τον σκοπό της.
  • Συνάπτει κάθε είδους συμβάσεις, συμπράττει ή συνεργάζεται με ημεδαπά ή αλλοδαπά φυσικά πρόσωπα ή νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, με ενώσεις προσώπων, με κρατικούς ή μη φορείς και οργανώσεις.
2.1. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ
Ως μικρή και ευέλικτη Εταιρεία, η GM TRANSMED ΜΟΝ. Ι.Κ.Ε.., έχει την παρακάτω δομή.
  • Γενική Διεύθυνση με καθήκοντα την σύσταση και εφαρμογή των πολιτικών της Εταιρείας, τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και των οικονομικών πόρων της Εταιρείας, καθώς και τον ποιοτικό της έλεγχο και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της
  • Τμήμα πωλήσεων με καθήκοντα το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την οργάνωση της παραγωγής και των πωλήσεων και
  • Τμήμα Διακίνησης με καθήκοντα την παραγωγική διαδικασία της Εταιρείας, στοιχείο που αποτελεί ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, γιατί στηρίζεται σε ειδικά καταρτισμένο προσωπικό, με ευρεία αλλά και εξειδικευμένη εμπειρία.
2.2. ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ:
Η Εταιρεία διατηρεί τα Γραφεία της, καθώς και αποθήκη, επί της Λ. Κηφισίας 32, στο  Μαρούσι. Διαθέτει ιδιόκτητα (13 οχήματα Φ.Ι.Χ.) και αντίστοιχα μισθωμένα μεταφορικά μέσα κατά περίπτωση. Στα οχήματα έχει γίνει εγκατάσταση τηλεμετρίας από Εταιρεία πιστοποιημένη κατά ISO 9001: 2015, για:
  • Ανάπτυξη Λογισμικού συστημάτων τηλεματικής και Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων
  • Παραμετροποίηση, εγκατάσταση και συντήρηση συστημάτων τηλεματικής και τηλεμετρίας
  • Παροχή υπηρεσιών τηλεματικής & τηλεμετρίας.
Μας έχει δοθεί πρόσβαση μέσω web εφαρμογής ώστε να γνωρίζουμε τις ανάγκες των οχημάτων, μέσω:
  • Αναλυτικών – προσαρμοσμένων αναφορών και περιοχών συναγερμού,
  • Ειδοποιήσεων (sms, push, email,,,)
  • όταν βρεθεί σε κίνδυνο ο οδηγός με την χρήση του κουμπιού πανικού,
  • αν το όχημα βγει εκτός του γεωγραφικού ορίου που έχει οριστεί
  • εάν η πόρτα των εμπορευμάτων ανοίξει σε σημείο εκτός από τα εξουσιοδοτημένα
  • όταν μία συσκευή σταματήσει να λειτουργεί
  • τυχόν άνοδο της θερμοκρασίας πάνω από τα επιτρεπτά όρια ακόμα και αν το όχημα έχει σβηστή την μηχανή
  • Διαχείρισης ΜΟΤ
  • Services
  • Οδηγητική συμπεριφορά, (όπως απότομη επιβράδυνση/επιτάχυνση απότομη στροφή, κλπ)
  • Λειτουργεία Black Box, σε περίπτωση ατυχήματος, στέλνει ειδοποίηση και καταγράφει 75 δευτερόλεπτα (50 πριν και 25 μετά το ατύχημα)
  • Παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την στάθμη καυσίμου
  • Δυνατότητα διαχείρισης σημείων και γεωγραφικών χώρων
  • Σε περίπτωση που χρειαστεί, παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την θερμοκρασία των θαλάμων μεταφοράς σε ψυκτική αλυσίδα.
Με την Λειτουργία προστασίας προσωπικών δεδομένων υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του εντοπισμού σε ώρες μη εργασίας με κουμπί από τον οδηγό ενώ συνεχίζεται να καταγράφονται οι πληροφορίες που αφορούν διανυθέντα χιλιόμετρα και μεταβολή της στάθμης καυσίμου Έτσι ώστε να τηρούνται οι προϋποθέσεις της νομοθεσίας σχετικά με την κυκλοφορία των μέσων μεταφοράς αλλά και των παρακάτω:
  • Σε έκτακτη ανάγκη να ειδοποιηθούν άμεσα οι τοπικές αλλά και οι κρατικές αρχές με την εφαρμογή του σχεδίου έκτακτης ανάγκης από τον διαχειριστή την μεταφορών και τον ιδιοκτήτη της Εταιρείας ανάλογα το συμβάν και την κατάσταση οχήματος και προσωπικού (πχ σε περίπτωση κλοπής οχήματος υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης κινητήρα,,).
  • Να παίρνονται μέτρα ασφάλειας ώστε να ανιχνευθούν και αποφευχθούν έκνομες ενέργειες που για τις μεταφορές έχουν σκοπό την ανίχνευση – καθυστέρηση ή άλλης παράνομης ενέργειας.
Μέσω της mobile εφαρμογής που μας έχει εξοπλίσει η προμηθεύτρια Εταιρεία του λογισμικού της Τηλεμετρίας που έχει εγκατασταθεί στο κάθε αυτοκίνητο, ιδιαίτερα για την συντήρηση των οχημάτων η τηλεμετρία όπως αναφέραμε πιο πάνω στέλνει ειδοποίηση για επερχόμενο service σε μορφή e-mail – SMS και push notification, στους παρακάτω:
  • υπεύθυνο του γραφείου κίνησης αλλά και σε
  • οδηγό
  • άλλο χρήστη (Διακινητή , βοηθό Διακινητή, Διαχειριστή Εταιρίας ή σέ όποιον άλλο κρίνεται αναγκαίο )
Το γραφείο κίνησης είναι υπεύθυνο για την καταχώριση των προγραμματισμένων συντηρήσεων των οχημάτων, για την συνεννόηση με τα εξειδικευμένα συνεργεία, αλλά και για όλες τις ενέργειες πιστοποίησης ικανότητας κυκλοφορίας των οχημάτων σε όποια χρονική βάση επιβάλει η νομοθεσία αλλά και με βάση τις τρίμηνες επιθεωρήσεις της Εταιρίας. Το συγκεκριμένο τμήμα τηρεί και αρχεία backup για την περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η επαφή με τα συστήματα τηλεμετρίας, έτσι ώστε να μην παρουσιαστεί παράβλεψη στην συντήρηση αλλά και για τη διατήρηση αρχείου ιστορικού συντήρησης / επισκευών. Για το χρονικό διάστημα που το όχημα θα είναι μη διαθέσιμο για κυκλοφορία η Εταιρεία έχει εξασφαλίσει αντίστοιχα οχήματα έτσι ώστε οι μεταφορές να εκτελούνται απρόσκοπτα.
3. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας είναι η παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών πολλαπλής φύσης με έμφαση την αυθημερόν (same day) αλλά και επόμενης μέρας, μεταφοράς, εμπορευμάτων / υλικών, με ιδιαίτερες απαιτήσεις, όπως για παράδειγμα ραδιοφάρμακα ποζιτρονικής ακτινοβολίας (για την μεταφορά των οποίων διαθέτει ειδική άδεια από την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας Την υπ. αριθμ. Α/435/11629/2022/23.08.22 άδεια), καθώς και πρόσθετες υπηρεσίες express ή και ψυκτικής αλυσίδας, με βάση τις ανάγκες του πελάτη, και μετά από συμφωνία μαζί του.
  • Επίσης προσφέρεται και η υπηρεσία μεταφοράς αυθημερόν και επόμενης ημέρας εγγράφων και αντικειμένων σε όλη την Ελλάδα και το Εξωτερικό (με δίκτυο συνεργαζόμενης Εταιρείας του κλάδου). Η παράδοση γίνεται σε χερσαίους ή νησιωτικούς προορισμούς εντός 1 – 5 εργάσιμων ημερών αναλόγως πόλης αποστολής και πόλης παράδοσης.
4. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ. ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ & ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ε.Σ.Π.Ε.Τ.Α.):
Η GM TRANSMEDσύμφωνα με τα οριζόμενα στον Ν.4053/2012 και στην απόφαση με αριθμό 686/064/26.03.2013 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) «Κανονισμός Γενικών Αδειών Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών» και ισχύει σήμερα, καθώς επίσης και στην απόφαση αριθμ. 687/328/05.04.2013 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) «Κώδικας Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών» και ισχύει σήμερα διαθέτει στους πελάτες της το Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (Ε.Σ.Π.Ε.Τ.Α.). Μέσω της διαδικασίας αυτής δίδεται η δυνατότητα στον πελάτη, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα της Εταιρείας www.transmed.gr/Αναζήτηση Αποστολής και με την απλή εισαγωγή του αριθμού αποστολής του αντικειμένου (αριθμός ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ.), να μπορεί να εντοπίσει ανά πάσα στιγμή, εύκολα και αξιόπιστα, το στάδιο μεταφοράς του διακινούμενου αντικειμένου του. Σε περίπτωση διεκπεραίωσης της αποστολής μέσω των συνεργαζόμενων με αυτήν Εταιρειών του κλάδου ταχυμεταφορών, τότε αναφέρεται ο αριθμός ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. του κατά περίπτωση Συνεργάτη και προωθείται με ηλεκτρονικό σύνδεσμο στο Ε.Σ.Π.Ε.Τ.Α. του Συνεργάτη για την τελική πληροφόρηση της κατάστασης της αποστολής. . Επιπλέον για τα μεταφερόμενα υλικά / εμπορεύματα με ιδιαίτερες απαιτήσεις, ο εντοπισμός αυτών είναι άμεσος με παρακολούθηση των οχημάτων τα οποία εκτελούν την κίνηση μέσω συστήματος τηλεμετρίας και τηλεφωνικής επικοινωνίας πριν & κατά την παράδοση αυτών για τυχόν λήψεις νέων οδηγιών. Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης γνωρίζει άμεσα την θέση και την κατάσταση του αντικειμένου που παρέδωσε προς διακίνηση. Επίσης σε συνδυασμό με το Ε.Σ.Π.Ε.Τ.Α. για τις αποστολές ψυκτικής αλυσίδας, αυτές μεταφέρονται σε ειδικά πιστοποιημένα κιβώτια κατά ISO 9001, και συνοδεύονται με δύο θερμόμετρα (εντός και εκτός συσκευασίας). Τα αποτελέσματα που καταγράφονται κατά την μεταφορά παραδίδονται ηλεκτρονικά ή σε φυσική μορφή, μετά από αίτημα του Πελάτη.
5. ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ.)
Η GM TRANSMED για την διεκπεραίωση του ταχυδρομικού αντικειμένου (παραλαβή, διακίνηση, διαλογή, μεταφορά, παράδοση) εκδίδει Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς (ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ.). Στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας GM TRANSMED (επωνυμία, διακριτικός τίτλος, ΑΦΜ, διεύθυνση εταιρείας, τηλέφωνο επικοινωνίας), ο αριθμός μητρώου της Ε.Ε.Τ.Τ., τα στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη, καθώς και ένας μοναδικός αριθμός που αφορά το ταχυδρομικό αντικείμενο.  Όπισθεν ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. υπάρχει η Ατομική Σύμβαση και γενικοί όροι μεταφοράς αντικειμένων από την GM TRANSMED MΟN IKE. Στην ηλεκτρονική μορφή και εκτύπωση του  ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. γίνεται αναφορά στην ιστοσελίδα μας έτσι ώστε ο πελάτης να λαμβάνει γνώση της Ατομικής Σύμβασης – γενικοί όροι μεταφοράς αντικειμένων.
6. ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ο τιμοκατάλογος της Εταιρείας. βρίσκεται στη διάθεση του χρήστη – καταναλωτή, μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας www.transmed.gr Οι τιμοκατάλογος δύναται να εημερώνεται περιοδικώς με βάση το εκάστοτε κοστολόγιο, τον ανταγωνισμό και τις ενδεχόμενες ειδικές συνθήκες που κάθε φορά ισχύουν. Κατά το χρόνο ανάρτησης του Χ.Υ.Κ., ο τιμοκατάλογος της Εταιρείας έχει ως ακολούθως:
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ–ΥΛΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ:
ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΙΝΗΣΗ Υπηρεσία άμεσης παράδοσης από παραλαβή Κόστος
Εντός Ν. Αττικής Από σημείο εντός Ν. Αττικής προς Νοσοκομείο / Διαγνωστικό εντός Αττικής 160,00 €
Εκτός Ν. Αττικής Από σημείο εντός Ν. Αττικής προς Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Πατρών 680,00 €
Εκτός Ν. Αττικής Από σημείο εντός Ν. Αττικής προς Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Λαρίσης 1.050,00 €
Εκτός Ν. Αττικής Από σημείο εντός Ν. Αττικής προς Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Θεσ/νίκης 1.450,00 €
Εντός Ν. Θεσ/νίκης Από σημείο εντός Ν. Θεσ/νίκης – Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Θεσ/νίκης 110,00 €
Εκτός Ν. Θεσ/νίκης Από σημείο εντός Ν. Θεσ/νίκης – Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Λαρίσης 530,00 €
Εκτός Ν. Θεσ/νίκης Από σημείο εντός Ν. Θεσ/νίκης – Νοσοκομείο / Διαγνωστικό Ν. Ιωαννίνων 750,00 €
Εκτός Ν. Θεσ/νίκης Από σημείο εντός Ν. Θεσ/νίκης – Νοσοκομείο Ν. Αττικής 1.450,00 €
ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΙΝΗΣΗ Υπηρεσία παράδοσης επόμενης ημέρας από παραλαβή Κόστος
Εντός Ν. Αττικής Παραλαβή Αποθήκευση – Παράδοση 100,00 €
Επαρχία Παραλαβή Αποθήκευση – Παράδοση 120,00 €
Εκτός Ν. Αττικής & Επαρχία – Ψυκτική Αλυσίδα Παραλαβή Αποθήκευση – Παράδοση, ανά διαδρομή με συσκευασία όγκου 17λτ./ 4λτ. ωφέλιμο 80,00 €
Εκτός Ν. Αττικής & Επαρχία – Ψυκτική Αλυσίδα Παραλαβή Αποθήκευση – Παράδοση, ανά διαδρομή με συσκευασία όγκου 36λτ./ 10λτ. ωφέλιμο 120,00 €
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ:
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ έως 4 κιλά επιπλέον κιλό
Εντός πόλης 1 13,50 € 2,40 €
Προς χερσαίους προορισμούς 1 – 5 23,80 € 4,20 €
Προς νησιωτικούς προορισμούς 1 – 5 28,10 € 5,80 €
Πόλη αποστολής ή παράδοσης μη πρωτεύουσα νομού (χερσαίος προορισμός) 1 – 5 20,90 € 4,20 €
Πόλη αποστολής ή παράδοσης μη πρωτεύουσα νομού (νησιωτικός προορισμός) 1 – 5 22,30 € 5,80 €
Εντός γεωγραφικού διαμερίσματος (χερσαίος προορισμός) 1 – 5 18,30 € 4,20 €
Εντός γεωγραφικού διαμερίσματος (νησιωτικός προορισμός) 1 – 5 19,50 € 5,80 €
Προς δυσπρόσιτες περιοχές (χερσαίοι – νησιωτικοί προορισμοί) 1 – 5 26,40 € 5,40 €
Παρατηρήσεις:
  • O χρυσός, το ασήμι, οι πολύτιμοι λίθοι και γενικά τα πολύτιμα μέταλλα δεν μπορούν να σταλούν ως απλά αντικείμενα. Για την αποστολή των αντικειμένων αυτών η GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ προσφέρει ειδική ασφάλιση σύμφωνα µε τους όρους και προϋποθέσεις του παρακάτω άρθρου 9 της Ατομικής Σύμβασης και Γενικών όρων μεταφοράς αντικειμένων από την GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ.
  • Η GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ δημοσιοποιεί τους τιμοκαταλόγους των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ιστοσελίδα της transmed.gr
  • Η GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ έχει το δικαίωμα διαμόρφωσης των χρεώσεων για τις υπηρεσίες.
7. ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
H  GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ δεν αναλαμβάνει την αποστολή και διακίνηση των εξής αντικειμένων:
  • Εύφλεκτα υλικά
  • Εκρηκτικά υλικά
  • Ραδιενεργά υλικά (εξαιρούνται υλικά που καθορίζονται με ειδική σύμβαση)
  • Διαβρωτικές ουσίες
  • Συμπιεσμένα αέρια
  • Ναρκωτικά
  • Δηλητήρια
  • Χρήματα σε μετρητά
  • Συνάλλαγμα
  • Χρυσό σε ράβδους
  • Βιομηχανικούς άνθρακες και διαμάντια
  • Γραμματόσημα
  • Αρχαιότητες
  • Αλλοιώσιμα τρόφιμα
  • Ζώα (ζώντα ή νεκρά)
  • Φυτά
  • Υλικό ασέμνου, αισχρού ή πορνογραφικού περιεχομένου
  • Αντικείμενα που από τη φύση τους ή από τη συσκευασία τους υπάρχει κίνδυνος να βλάψουν άλλα αντικείμενα, το προσωπικό που τα διαχειρίζεται ή τον εξοπλισμό του, καθώς και οτιδήποτε η εταιρεία, κατόπιν ενδελεχούς εξέτασης και αιτιολογημένης απόφασης, κρίνει ότι δεν μπορεί να μεταφερθεί νόμιμα και µε ασφάλεια.
Για την αποτροπή της παράδοσης προς μεταφορά των ανωτέρω αντικειμένων, η Εταιρεία δικαιούται, αλλά δεν υποχρεούται, να εξετάσει το αντικείμενο που αναλαμβάνει να μεταφέρει, ακόμη και να το ανοίξει, ενώ, σε περίπτωση άρνησης  ελέγχου του περιεχομένου αυτού, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης παραλαβής του. Περαιτέρω, αν η Εταιρεία διαπιστώσει την ύπαρξη  τέτοιου είδους αντικειμένων, έχει το δικαίωμα να τα διαχειριστεί κατά την απόλυτη κρίση της,  συμπεριλαμβανόμενης και της άμεσης διακοπής της μεταφοράς, αποποιούμενη κάθε περαιτέρω ευθύνης, ενώ τα τέλη δεν επιστρέφονται στην περίπτωση αυτή. O πελάτης (αποστολέας) είναι υπεύθυνος για τις ζημιές που μπορεί να προκληθούν από την παράδοση για διαχείριση και αποστολή, µε ψευδή δήλωση του περιεχομένου, τέτοιων υλών και ουσιών.
8. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΕΠΙΔΟΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Όταν για κάποιο λόγο η επίδοση του αντικειμένου στον παραλήπτη καταστεί αδύνατη, τότε το αντικείμενο επιστρέφεται στον αποστολέα εντός δύο (2) εβδομάδων από την ημερομηνία παραλαβής έναντι τέλους που είναι ίσο µε το τέλος αποστολής. Όταν το αντικείμενο κατά την επιστροφή του για κάποιο λόγο δεν καταστεί δυνατόν να επιδοθεί στον αποστολέα τότε παραμένει για έξι μήνες στα γραφεία της  GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ. Μετά την πάροδο των έξι μηνών το αντικείμενο καθίσταται οριστικά ανεπίδοτο, και ακολουθείται διαδικασία καταστροφής του, μετά σχετικού πρακτικού καταστροφής.
9.   ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ – ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
Η Εταιρεία μας δεσμεύεται και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίδοση των διακινούμενων αντικειμένων εντός των συμφωνηθέντων χρονικών ορίων. Στις περιπτώσεις, ωστόσο, που η παροχή των υπηρεσιών που προσφέρονται είναι πλημμελής, για λόγους που αφορούν την Εταιρεία και με δική της υπαιτιότητα, καταβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ως ακολούθως: Φάκελοι – Δέματα α) Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου φακέλου, η οφειλόμενη αποζημίωση ανέρχεται στο ποσό των 50€ ανά αντικείμενο, με επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους της συγκεκριμένης αποστολής β) για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου δέματος, η οφειλόμενη αποζημίωση ανέρχεται στο ποσό των 100€, με επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους της συγκεκριμένης αποστολής. γ) για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου ή δέματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν υπερβαίνει το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή. Ως πραγματική αξία ορίζεται το κόστος αποκατάστασης, επισκευής ή αναπαραγωγής του περιεχομένου. δ) σε περίπτωση καθυστερημένης επίδοσης, που οφείλεται αποδεδειγμένα και αποκλειστικά σε υπαιτιότητα της Εταιρίας, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και, σε περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, υπό την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει όσων προβλέπονται ανωτέρω για τις περιπτώσεις απωλειών και σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά το ποσό των 100€. H ασφαλιστική κάλυψη της αποστολής αποτελεί υποχρέωση του αποστολέα, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για αποστολή αξίας άνω των 150 €. Σε κάθε άλλη περίπτωση απώλειας ή καταστροφής από υπαιτιότητα της  GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ, η ευθύνη της καθορίζεται σύμφωνα µε τα παραπάνω και σε καμία περίπτωση η αποζημίωση δεν μπορεί να υπερβεί τα όρια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Για καλύψεις μεγαλύτερων ποσών και για αυξημένη ευθύνη της  GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ, πλέον του ποσού των 150,00€ απαιτείται σχετική ειδική αίτηση του αποστολέα, για επιπλέον ασφαλιστική κάλυψη και µε δαπάνη που βαρύνει τον ίδιο. Διαφορετικά, ο αποστολέας αναλαμβάνει ο ίδιος και αποδέχεται την αποκλειστική ευθύνη, για όλους τους κινδύνους απώλειας, καταστροφής ή ζημίας.
10. ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ
H GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ δεν φέρει καµµία ευθύνη και ουδεμία αποζημίωση καταβάλλει:
  • Για απώλεια ή ζημία που προκλήθηκε από λάθος ή παράλειψη του αποστολέα ή του παραλήπτη.
  • Για απώλεια ή ζημία που είναι το αποτέλεσμα της φύσης ή της συσκευασίας του αντικειμένου.
  • Για αντικείμενα που η αποστολή τους µε την GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ, απαγορεύεται [ π.χ. εύφλεκτα υλικά, κ.λ.π. ].
  • Για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση αποθετική ή ειδική ζημία, από απώλεια εισοδήματος, κερδών, τόκων, αγορών ή χρήσεως, διάρρηξης συμβολαίων κ.λ.π.
  • Για απώλεια ή ζημία που προκλήθηκε από καθυστερήσεις ή άλλες αργοπορίες κατά την αποστολή των αντικειμένων [ π.χ. λόγω ατυχήματος, κακών καιρικών συνθηκών, απεργιών, αργοπορίες μεταφορικών μέσων κ.λ.π. ].
  • Για καταβολή αποζημίωσης όταν η απαίτηση αυτής δεν γίνει εγγράφως στους προβλεπόμενους χρόνους.
11. ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ Χ.Υ.Κ.
Ο Χ.Υ.Κ. δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
  • Ανωτέρας βίας ή σε περιπτώσεις απρόοπτων και έκτακτων γεγονότων κείμενων πέραν των ανθρωπίνων αντικειμενικά δυνατοτήτων όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ατυχήματα, απεργίες, καιρικές συνθήκες.
  • Εγκληματικών ενεργειών στις εγκαταστάσεις ή στα μεταφορικά μέσα, που έχουν σαν αποτέλεσμα την απώλεια, βλάβη ή καταστροφή αντικειμένων ταχυμεταφορών.
  • Αδυναμίας ανεύρεσης του παραλήπτη στην αναγραφόμενη διεύθυνση του παραλήπτη, η οποία οφείλεται σε υπαιτιότητα του αποστολέα.
  • Μη εκπλήρωσης των συμβατικών υποχρεώσεων των πελατών και οποιασδήποτε άλλης υποχρέωσης του πελάτη που προβλέπεται από τον Χ.Υ.Κ.
  • Ενεργειών που είναι αντίθετες με τους Νόμους του Κράτους.
  • Μη υλοποίησης της υποχρέωσης της Εταιρείας λόγω υπαιτιότητας ή επιθυμίας του πελάτη.
  • Αποδεδειγμένα ανυπόστατου αιτήματος.
  • Μη εκπλήρωσης της υποχρέωσης της Εταιρείας εξαιτίας ενεργειών ή παραλείψεων άλλων φορέων, με τους οποίους η Εταιρεία συνεργάζεται.
  • Αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του πελάτη ή τρίτου προσώπου.
  • Αποδεδειγμένης αδυναμίας της Εταιρείας.
  • Αποστολών των οποίων το περιεχόμενο εμπίπτει σε απαγόρευση διακίνησης ή κατοχής για τον αποστολέα και/ή τον παραλήπτη, σύμφωνα με τις διατάξεις διεθνών συμβάσεων ή της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, καθώς και αποστολών το περιεχόμενο των οποίων έχει κατασχεθεί ή καταστραφεί από τις αρμόδιες Αρχές.
12. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
12.1. Διαδικασία Εξέτασης των Παραπόνων των Χρηστών
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι αρμόδιο για την πληροφόρηση των πελατών, για την επίλυση κάθε απορίας σχετικά με μια αποστολή ή την πρόοδο μιας αποστολής ή σχετικά με μια αποζημίωση ή τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας. Υποδέχεται επίσης κάθε παράπονο που αφορά στην εξυπηρέτηση του κοινού στο τηλέφωνο 2241900500 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση  info@transmed.gr Το παράπονο που διατυπώνεται εγγράφως, για να απαντηθεί, πρέπει να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον, το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό τηλεφώνου, την ταχυδρομική διεύθυνση (οδός και αριθμός, πόλη, ΤΚ) και, εφόσον υπάρχει, την ηλεκτρονική διεύθυνση του υποβάλλοντος παράπονο. Η Εταιρεία δεσμεύεται ότι θα καταβάλλει προσπάθεια να επιλύει το παράπονο εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος στην Εταιρεία ή σαράντα (40) εργάσιμων ημερών, εφόσον απαιτούνται πρόσθετα στοιχεία. Για οποιαδήποτε διαφορά ανακύπτει μεταξύ καταναλωτή – πελάτη και της Εταιρείας, η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια επίλυσης με διαπραγματεύσεις και φιλικό διακανονισμό. Αν αυτό δεν καταστεί εφικτό, η διαφορά παραπέμπεται στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών.
12.2. Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών
Ως διαφορά ορίζεται η αποδεδειγμένη αθέτηση από την Εταιρεία του παρόντος Χ.Υ.Κ. H Εταιρεία ενημερώνει τον χρήστη, με κάθε πρόσφορο τρόπο συμπεριλαμβανομένης της αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος, για τον τόπο και το χρόνο των συνεδριάσεων της Επιτροπής, καθώς και για το δικαίωμά του να υποβάλλει γραπτό υπόμνημα σε περίπτωση που αυτός κωλύεται να παραστεί. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών, οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 2241900500. Η Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών οφείλει μέσα σε προθεσμία ενός μηνός από την υποβολή της αίτησης να εξετάσει την υπόθεση του καταναλωτή, δεσμευόμενη στο έργο της από τις διατάξεις του παρόντος Χ.Υ.Κ. Η Επιτροπή αποτελείται από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο της Εταιρείας, τον Νομικό Σύμβουλο της Εταιρείας και έναν εκπρόσωπο από την τοπική Ένωση Καταναλωτών. Δικαίωμα παράστασης έχει ο ενδιαφερόμενος χρήστης που δύναται να εκπροσωπηθεί από πληρεξούσιό του. Σε περίπτωση που μια διαφορά δεν επιλύεται με κάποιον από τους προεκτεθέντες τρόπους, δύναται να παραπεμφθεί προς επίλυση στα αρμόδια δικαστήρια των Αθηνών, το δε εφαρμοστέο δίκαιο είναι το Ελληνικό.
13. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ – ΠΕΛΑΤΩΝ:
Στόχος της Εταιρείας είναι η ικανοποίηση του πελάτη με έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά των αντικειμένων του, ώστε να δικαιώνεται κάθε φορά η επιλογή της από αυτόν. Στο πλαίσιο αυτό οι πελάτες της GM TRANSMED MΟN IKE μπορούν να εξυπηρετηθούν καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 19:00 μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και από το τηλέφωνο επικοινωνίας που βρίσκεται στη ιστοσελίδα μας τις ίδιες ώρες. Για παραγγελίες, αιτήματα ή παράπονα οι Πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τις προαναφερόμενες ημέρες και ώρες, στο Τηλέφωνο 2241900500 ή στο Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο info@transmed.gr Η υποβολή αιτήσεων ή παραπόνων γίνεται ηλεκτρονικά στο info@transmed.gr ή εγγράφως μέσω επιστολής στην έδρα της Εταιρείας. Γενικά, η Εταιρεία οφείλει για οποιοδήποτε θέμα εξυπηρέτησης πελατών να απαντά εντός 10 ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης με οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους, της σχετικής επιστολής του καταναλωτή-πελάτη. Αν η απάντηση δεν μπορεί για οποιοδήποτε λόγο να είναι οριστική, η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει τον πελάτη για τη διαδικασία που θα ακολουθήσει για την επίλυση του προβλήματός του στα πλαίσια του παρόντος Χ.Υ.Κ., καθώς επίσης να του δώσει την οριστική απάντηση σύμφωνα με τα παραπάνω μετά το πέρας της σχετικής διαδικασίας.
14. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Η Εταιρεία συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από την Υφιστάμενη Νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η Εταιρεία λαμβάνει τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα σύμφωνα με την Υφιστάμενη Νομοθεσία για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων βάσει των αρχών που προβλέπονται στην Υφιστάμενη Νομοθεσία και εφαρμόζει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την διασφάλιση των δεδομένων που επεξεργάζεται στο πλαίσιο εκτέλεσης των παρεχόμενων υπηρεσιών ταχυμεταφορών. Η Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρείας βρίσκεται αναρτημένη στην επίσημη ιστοσελίδα της (www.transmed.gr). Η Εταιρεία πέραν των λοιπών κανονιστικών υποχρεώσεων που φέρει σύμφωνα με την Υφιστάμενη Νομοθεσία, υποχρεούται να διεκπεραιώσει αιτήματα των υποκειμένων των δεδομένων εντός ενός μήνα και σε εξαιρετικές περιπτώσεις εντός τριών, αφού ενημερώσουν και αιτιολογήσουν την επέκταση των δύο μηνών στα Υποκείμενα των δεδομένων. Αρμόδια Εποπτική Αρχή είναι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων (ΑΠΔ), Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, Τηλέφωνο: 210 6475600, E-mail: contact@dpa.gr, www.dpa.gr Επίσης, η Εταιρεία έχει θεσπίσει και εφαρμόζει Πολιτική Διασφάλισης του Απορρήτου των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (ΠΔΑΤΥ), η τήρηση της οποίας ελέγχεται από την αρμόδια Αρχή.
15. ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ – ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ/ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ GM TRANSMED ΜΟΝ ΙΚΕ.
Με την παράδοση για μεταφορά και διαχείριση της  αποστολής στην Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ, ο αποστολέας δηλώνει ρητά ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους και προϋποθέσεις της παρακάτω αναφερόμενης πρότυπης σύμβασης, και κανένας αντιπρόσωπος, υπάλληλος ή εκπρόσωπος της Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ, ή ο αποστολέας, δεν έχει δικαίωμα να άρει ή να τροποποιήσει τους όρους αυτούς. « ΑΡΘΡΟ 1: H Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ αναλαμβάνει τη γρήγορη και ασφαλή διακίνηση και παράδοση εγγράφων, μικροδεμάτων και άλλων αντικειμένων, σύμφωνα µε τα όσα ισχύουν σε κάθε χρονική στιγμή στον τιμοκατάλογό της. O πελάτης (αποστολέας) εγγυάται ότι είναι κύριος των παραδοθέντων για αποστολή και διαχείριση αντικειμένων ή ο εκπρόσωπος του κυρίου των εν λόγω αντικειμένων και αποδέχεται ότι το παρόν έντυπο συμπληρώθηκε από τον ίδιο ή από την  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ για λογαριασμό του. ΑΡΘΡΟ 2: O πελάτης (αποστολέας) εγγυάται ότι: Α.  Tα αντικείμενα είναι σωστά συσκευασμένα. Εάν το περιεχόμενό τους κατά την διαχείριση πάθει ζημιά γιατί η συσκευασία ήταν ελλιπής, αυτό αποκλείει περίπτωση αποζημίωσης. Β.  Tα στοιχεία και οι πλήρεις διευθύνσεις του αποστολέα και του παραλήπτη έχουν συμπληρωθεί σωστά για το υπό διαχείριση αντικείμενο. ΑΡΘΡΟ 3: O χρυσός, το ασήμι, οι πολύτιμοι λίθοι και γενικά τα πολύτιμα μέταλλα δεν μπορούν να σταλούν ως απλά αντικείμενα. Για την αποστολή των αντικειμένων αυτών η  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ προσφέρει ειδική ασφάλιση σύμφωνα µε τους όρους και προϋποθέσεις του παρακάτω άρθρου 9. ΑΡΘΡΟ 4: H  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ δεν αναλαμβάνει την αποστολή και διακίνηση των εξής εγγράφων και αντικειμένων: Εύφλεκτα, εκρηκτικά, διαβρωτικές ουσίες – συμπιεσμένα αέρια – ναρκωτικά – δηλητήρια – χρήματα σε μετρητά – συνάλλαγμα – χρυσό σε ράβδους – βιομηχανικούς άνθρακες και διαμάντια – γραμματόσημα – αρχαιότητες – αλλοιώσιμα τρόφιμα – ζώα – φυτά – υλικό ασέμνου, αισχρού ή πορνογραφικού περιεχομένου – αντικείμενα που από τη φύση τους ή από τη συσκευασία τους υπάρχει κίνδυνος να βλάψουν άλλα αντικείμενα, το προσωπικό που τα διαχειρίζεται ή τον εξοπλισμό του, καθώς και οτιδήποτε η εταιρεία αποφασίζει ότι δεν ,μπορεί να μεταφερθεί νόμιμα και µε ασφάλεια. O πελάτης (αποστολέας) είναι υπεύθυνος για τις ζημιές που μπορεί να προκληθούν από την παράδοση για διαχείριση και αποστολή, µε ψευδή δήλωση του περιεχομένου, τέτοιων υλών και ουσιών. ΑΡΘΡΟ 5: H  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ έχει το δικαίωμα αλλά όχι και την υποχρέωση να ελέγξει το αντικείμενο το οποίο παραλαμβάνει για αποστολή και διαχείριση καθώς επίσης και το δικαίωμα να ανοίξει αυτό. Όταν διαπιστώσει ότι τα αντικείμενα που παραδόθηκαν για αποστολή περιέχουν κάποιες από τις απαγορευμένες ύλες ή ουσίες που αναφέρονται στο άρθρο 4, η  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ αρνείται την παραλαβή και μεταφορά τους. ΑΡΘΡΟ 6: Όταν για κάποιο λόγο η επίδοση του αντικειμένου στον παραλήπτη καταστεί αδύνατη, τότε το αντικείμενο επιστρέφεται στον αποστολέα εντός δύο (2) εβδομάδων από την ημερομηνία παραλαβής έναντι τέλους που είναι ίσο µε το τέλος αποστολής. Όταν το αντικείμενο κατά την επιστροφή του για κάποιο λόγο δεν καταστεί δυνατόν να επιδοθεί στον αποστολέα τότε παραμένει για έξι μήνες στα γραφεία της  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ. Μετά την πάροδο των έξι μηνών το αντικείμενο καθίσταται οριστικά ανεπίδοτο, και ακολουθείται διαδικασία καταστροφής του, μετά σχετικού πρακτικού καταστροφής. ΑΡΘΡΟ 7: H  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ , έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει ή να αρνηθεί την παράδοση κάθε είδους το οποίο μεταφέρει προκειμένου να εξασφαλίσει οποιαδήποτε δαπάνη προκύπτει από την εν λόγω μεταφορά [ ναύλοι – δασμοί – φορτωτικές κ.λ.π. ], μέχρι να εξοφληθεί πλήρως. ΑΡΘΡΟ 8: H  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ αναλαμβάνει την διεκπεραίωση αποστολών µε χρέωση της αμοιβής της στον παραλήπτη. Σε περίπτωση µη καταβολής της παραπάνω αμοιβής από τον παραλήπτη για τον οποιοδήποτε λόγο, την υποχρέωση εξόφλησης της  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ, αναλαμβάνει ο αποστολέας. ΑΡΘΡΟ 9: H ασφαλιστική κάλυψη της αποστολής αποτελεί υποχρέωση του αποστολέα, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για αποστολή αξίας άνω των 150 €. Σε κάθε άλλη περίπτωση απώλειας ή καταστροφής από υπαιτιότητα της  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ , η ευθύνη της καθορίζεται σύμφωνα µε τα όρια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Για καλύψεις μεγαλύτερων ποσών και για αυξημένη ευθύνη της  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ , πλέον του ποσού (εξαιρουμένης της κάλυψης των περιπτώσεων που αναφέρονται στο παρακάτω άρθρο 11), απαιτείται σχετική ειδική αίτηση του αποστολέα, για επιπλέον ασφαλιστική κάλυψη και µε δαπάνη που βαρύνει τον ίδιο. Διαφορετικά, ο αποστολέας αναλαμβάνει ο ίδιος και αποδέχεται την αποκλειστική ευθύνη, για όλους τους κινδύνους απώλειας, καταστροφής ή ζημίας. Κάθε διεθνής μεταφορά διέπεται από τους περιορισμούς της σύμβασης της Βαρσοβίας και των τροποποιήσεών της, όπως αυτή ισχύει σήμερα. ΑΡΘΡΟ 10: H απαίτηση για την καταβολή αποζημίωσης αντικειμένου που απωλέσθη ή έπαθε βλάβη ή του οποίου το περιεχόμενο ολόκληρο ή μέρος του χάθηκε ή έπαθε βλάβη, θα πρέπει να υποβληθεί εγγράφως στην  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ , μέσα σε έξι  μήνες από την ημερομηνία που το αντικείμενο παραδόθηκε για αποστολή. Σε περίπτωση απαίτησης αποζημίωσης λόγω καθυστερημένης επίδοσης της αποστολής, από υπαιτιότητα αποκλειστικά της  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ ,σαν αποζημίωση παρέχει την επιστροφή του συνόλου της αμοιβής, που εισέπραξε για την επίδοση αυτή. ΑΡΘΡΟ 11: H  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ δεν φέρει καµµία ευθύνη και ουδεμία αποζημίωση καταβάλλει: Για απώλεια ή ζημία που προκλήθηκε από λάθος ή παράλειψη του αποστολέα ή του παραλήπτη. Για απώλεια ή ζημία που είναι το αποτέλεσμα της φύσης ή της συσκευασίας του αντικειμένου. Για αντικείμενα που η αποστολή τους µε την  Transmed ΜΟΝ ΙΚΕ , απαγορεύεται [ π.χ. εύφλεκτα υλικά, κ.λ.π. ]. Για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση αποθετική ή ειδική ζημία, από απώλεια εισοδήματος, κερδών, τόκων, αγορών ή χρήσεως, διάρρηξης συμβολαίων κ.λ.π. Για απώλεια ή ζημία που προκλήθηκε από καθυστερήσεις ή άλλες αργοπορίες κατά την αποστολή των αντικειμένων [ π.χ. λόγω ατυχήματος, κακών καιρικών συνθηκών, απεργιών, αργοπορίες μεταφορικών μέσων κ.λ.π. ]. Για καταβολή αποζημίωσης όταν η απαίτηση αυτής δεν γίνει εγγράφως στους προβλεπόμενους χρόνους. ΑΡΘΡΟ 12: Οτιδήποτε δεν προβλέπεται από τους όρους της παρούσας, θα ρυθμίζεται σύμφωνα µε τις εκάστοτε ισχύουσες, για τη συγκεκριμένη σύμβαση, διατάξεις. Για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας. ».
16. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να συμμορφώνεται με τις εκάστοτε διατάξεις του οικείου ρυθμιστικού πλαισίου περί παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, ως και κάθε άλλη διάταξη σχετική με την παροχή των υπηρεσιών της.